Tuesday, 2024-04-23, 4:11 PM
Logged in as Guest | Group "Guests" | RSS

i fish 

  Acvaristica

     Pesti exotici

   Acvarii                           0720485541

Main
My profile
Log out
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: myraghi, claudiu  
Forum » Pesti exotici de apa dulce. » Cichlidae Americane. » cilcidele americane
cilcidele americane
danu13Date: Wednesday, 2012-02-01, 12:41 PM | Message # 1
Sergeant
Group: Checked
Messages: 39
Awards: 2
Reputation: 0
Status: Offline
Deoarece vad ca nu sunt amatori de ciclide americane, o sa incep un post, poate mai atrag de partea mea iubitori de ciclide din america. Adevarat , sunt pesti mai mari, dar superbi, nu necesita o ingrijire excesiva, nefiind mofturosi la mancare, ph, temperatura exceptand discusul ( Symphysodon aequifasciata ) , revenim si asupra lui ; se dezvolta bine si se inmultesc usor la un ph de 6,5-7,5 , temperatura 23-26 grade, mananca aproape orice, rame, inima de vita, pestisori ma mici:D , virmisori, blood worms, unii au un meniu si mai bogat, soareci, broaste etc majoritatea ajung la dimensiuni marisoare , 15-30 cm, necesitatnd un bazin de peste 200-250L.Sunt genul de pesti cu care iti poti face lejer concediul, rezistand 2 saptamani pe proba fara mancare :D. Au un comportament mai agresiv decat in general in perioada inmultirii fiind ciclide , isi pazesc progeniturile cu indarjire! Multi dintre cei mari mari gen, GREEN TEROR, OSCARI, UARU, Jack Dempsey, Geophagus ETC. mai sunt numiti si buldozere, deoarece in perioada depunerii cam aranjeaza bazinul dupa placul lor mutand radacini, pietre si altele. Discusi pe de alta parte sunt pesti superbi maiestosi, dar care necesita putin mai multa atentie, o temperatura de 29-30 de grade, o apa bine filtrata atat mecanic cat si biologic , sunt amatori de asa numita blackwater, spatii in acvariu unde aproape ce nu se vede nimic acoperite cu plante buturugi. Pentru moment cam atat, revenim cu